Δείξε μου τα παπούτσια σου ... κλπ κλπ

Με προσκάλεσε η γλυκιά "ζαχαρούλα.." σε ένα παιχνιδάκι , να δείξω λέει τα παπούτσια μου !!!
Αλλά μιας και είμαι λίγο ζαβολιάρα :(( ... θα σας δείξω μερικά από αυτά που θα ήθελα να έχω αλλά δεν ...



ή ......

Μιάς και το καλοκαιράκι είναι προ των πυλών , ρίξτε και σ'αυτά μια ματιά !!!

Ουπς , ξέχασα τα αθλητικά !!!!

"ζαχαρούλα.." ελπίζω να μην χάλασα το παιχνίδι ...

Ας πάιξουν λοιπόν η Δενδρογαλή (ξέρω οτι έχει μεγάλη αδυναμία στα παπούτσια !! ) , η Αλίκη , η Αννα , η Κόκκινη Ομπρέλλα και όποιος άλλος θέλει , η πρόσκληση είναι ανοιχτή !!!




17 σημειώματα:

"ζαχαρούλα.." είπε...

κλαψ κλαψ.. σνιφ σνιφ...
δεν περίμενα αυτό!!! ζαβολιάρα!!!

Ιφιγένεια είπε...

H ψηφιακή είχε μια μικρή βλάβη κι έτσι δεν μπορούσα να σας δείξω ... θα με συγχωρέσεις ??
Καλό βράδυ σαρανταποδαρουσα !!!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Απίστευτο! Ήρθα να σου πω ότι έχεις πρόσκληση για παιχνίδι και βρήκα δική μου....
Σ' ευχαριστώωωω

Τώρα τελευταία το έχω ρίξει πολύ στο παιχνίδι. Τι έγινε; Σαν πινκ πονκ παιχνιδιών μου φαίνεται... αλλά μ' αρέσει πολύ!

Φιλιά καληνύχτας!

Ιφιγένεια είπε...

Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται!!! Ευχαριστώ για την πρόσκληση !!
Γλυκές καλημέρες !

Μαρια Νικολαου είπε...

Ομορφες φωτος χαρουμενες καλοκαιρινες
Της την εφερες της ζαχαρουλας και μου στενοχωρήθηκε ομως!!!
χαχα
αντε καλημερα ολη μερα

Αννα είπε...

Ζαβολιάρα ζαβολιάρααα

Κυρία κυρία η Ιφιγένεια κανει ζαβολιέςςς!!!!
Καλημερες!!!

rain είπε...

Να σου πω..μπορώ να έχω ένα απ'όλα?

Ανώνυμος είπε...

Αααα, κι έχω φτιάξει το slideshow για να το ανεβάσω, αλλά φοβόμουν μη με πουν ψωνάρα!!!! Τώρα έχω δικαιολογία!!!!

Έχεις κι εσύ πρόσκληση, για πέρνα να δεις... :))

Ανώνυμος είπε...

Ωραια τα πεδιλα και τα peep!

manetarius είπε...

Αααααα... ζαλίστηκα!!!
Αν και είσαι ζαβολιάρα δεν πειράζει, χαλάλι σου γιατί ήταν πολύ ωραίο αυτό που είδα, είναι κι αυτή η μανία που έχω με τα παπούτσια!

Καλό απόγευμα :))

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Xmm θα συμφωνήσω πως πρόκειται για ζαβολιά! :)) :))
Καλό απόγευμα! :))

"ζαχαρούλα.." είπε...

όλοι συμφωνούν ότι είσαι ζαβολιάρα!!!! χι χι

Ιφιγένεια είπε...

...είμαι ζαβολιάρα , ε ; ....καλά , δεν θα το ξανακάνω , εντατσι ??

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, χμ... πρέπει να πάω για ψώνια

prasino liker είπε...

Yπεροχα τα παπουτσια Ιφιγενεια.Καλες διαδρομες.

Alkmini είπε...

κατα πρωτον
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την προσκληση
κατα δευτερον
γιατι καλε το κοριτσι ειναι ζαβολιαρα??? ε γιατι??? εχετε χωσει τα μουτρα σας στην ντουλαπα της και ξερετε τι παπουτσια εχει?? ε??? για απαντηστε ολοι σας. οριστε μας....
ιφιγενειουλα μου εγω ειμαι μαζι σου
και θα παιξω ,μολις παρω το δωρο του Πασχα, για να παω να αγορασω κανενα παπουτσακι και να σας το δειξω γιατι.............
ειμαι ξυπολητο το ερμο :(((((((

Ανώνυμος είπε...

Τι υπεροχο να βλεπεις παντου ψηλοτακουνα!