ΙΟΥΝΙΟΣ !!!!

Εφτασε επιτέλους !
Και μαζί του ήρθε και επίσημα το καλοκαιράκι !!



Καλό μήνα !!!




4- ιουν : Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του παιδιού

5- ιουν : Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

8- ιουν : Παγκόσμια Ημέρα Ωεανών

12-ιουν : Παγκόσμια Ημέρα κατά της παιδικής εργσίας

14-ιουν : Παγκόσμια ημέρα εθελοντή αιμοδότη και

Παγκόσμια Ημέρα των Web Blogger !!! (το ξέρατε ??? )

17-ιουν : Παγκόσμια Ημέρα κατα της ερημοποίησης και της ξηρασίας

20-ιουν: Παγκόσμια Ημέρα Προσφύγων

21-ιουν : Ευρωπαική Ημέρα Μουσικής

26-ιουν : Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και

Παγκόσμια Ημέρα κατά των βασσανισμών .





26 σημειώματα:

Μαριλένα είπε...

καλό μήνα
και καλοκαιρινή μουσικη, ε; :))

φιλάκια :)

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

καλημέρα και καλό μήνα....
επιτέλους διακοπες........

Ιφιγένεια είπε...

Καλό Μήνα Αννούλα !

Ιφιγένεια είπε...

Καλό μήνα Μαριλενακι και καλά σας αποτελέσματα !!

Ιφιγένεια είπε...

Καλό μηνα , πράσινη κλωστή !
Επιτελους καλοκαίρι και επισήμως !!!
Δ Ι Α Κ Ο Π Ε Σ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

καλο μηνα!!!

αχ ποσο ζηλευω το παιδακι της πρωτης φωτογραφιας που τσαλαβουταει στα νερα : ))

Ιφιγένεια είπε...

Μόλις το είδα στην φωτογραφία θυμήθηκα την ανεμελιά πολλών καλοκαιρινών χρόνων πίσω !!

Τότε που το μόνο μας άγχος ήταν ποιος θα φάει τα περισσότερα παγωτα και ποιός θα κάνει τα περισσότερα μπάνια !!!

Καλό μήνα una mama !!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλό μήνα.......... καλό καλοκαίρι!!!

όλα μας τα είπες...

σήμερα όμως είναι η γιορτή του πατέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kiki είπε...

Καλό μήνα! Καλο καλοκαίρι!

Alkmini είπε...

Καλο Μηνα γλυκεια Ιφ
ομορφες φωτο αντιπροσωπευουν τις Παγκοσμιες Ημερες, που ενα κολλημα το εχω και κανω συχνα αναρτησεις.
Τωρα θα ερχομαι εδω να βλεπω απο πριν και να ετοιμαζομαι
φιλακια

rain είπε...

Καλό μήνα
Πολύ ενδιαφέρουσα η καταγραφεί των συγκεκριμένων ημερών!
Thank you!!!

Ιφιγένεια είπε...

'ζαχαρούλα' ωχ ... ΘΑ μου κραταει μουτρα ο πατερούλης μου ...

Ιφιγένεια είπε...

oneiromageiremata , καλό καλοκαίρι !

Ιφιγένεια είπε...

Aliki μου , εσενα ΔΕΝ ΣΕ φτάνει καΝένας !
Καλο μήνα γλύκα !

Ιφιγένεια είπε...

Καλό μήνα rain και Καλό καλοκαίρι !
Σ' ΕΥΧαριστω !
Καλο Βράδυ !

faraona είπε...

Ιφιγενεια
αντε κι απο μενα καλο μηνα κοριτσι μου.
Ευχομαι ναναι δροσερος.

φιλια

Ανώνυμος είπε...

Καλό μας καλοκαιράκι! Δροσερό και γιορτινό ;)

Ιφιγένεια είπε...

Καλημέρα faraona μου !
Καλό μήνα !!

Ιφιγένεια είπε...

Ναι , freedula μου !
Δροσερό να είναι !

. είπε...

Καλό μηνα Ιφιγένεια και να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!

Μπλέκ είπε...

καλο μηνα ιφιγενει, καταπληκτικη η αμοργοσ απο εκει εισαι

reader είπε...

Με λίγη καθυστέρηση εύχομαι κι εγώ καλό μήνα!

Ιφιγένεια είπε...

Γλυκιά Ανασαιμία μου ,
καλημέρα !
Καλό καλοκαίρι !!

Ιφιγένεια είπε...

Καλημέρα Κώστα !
Οχι δεν είμαι από την Αμοργό ... αν και θα μου άρεσε να ήμουν !!

Ιφιγένεια είπε...

Μαργαρίτα μου ,
οι ευχες είναι πάντα καλοδεχούμενες ! Καλό σου μήνα !

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα.
Μια μέρα και για μάς θέλω.....