Παιχνίδι !!!

Δέχθηκα πρόσκληση από την nostimotati "ζαχαρούλα.."
Έπρεπε λοιπόν να σας πω τι τραγούδι άκουγα πριν 10 χρόνια... για να δούμε λοιπόν !!!!


Υπόγεια Ρεύματα - Μ' αρεσει να μην λέω πολλά ..


Πυξ-Λαξ - Να με θυμηθείς ..


Πορτοκάλογλου - Τσαλιγοπούλου - Να με προσεχεις ..


Σιδηρόπουλος - Να μ'αγαπάς ...

Τα άκουγα τότε , τα ακούω τώρα και θα τα ακούω για πολύ καιρό ακόμα !!
Καλώ όλους όσους βρέθουν εδώ να πάρουν την πρόσκληση !!!!

18 σημειώματα:

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Kαλησπέρα !
Περάσαν κιόλας 10 χρόνια από τότε ???
Σαν νεράκι κυλάνε τα χρόνια , νομίζω πως ήταν χθες που τ άκουγα !!!!
φιλιά (όλα τραγούδια αγαπημένα)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Aυτα τα τραγούδια ειναι διαχρονικα.. Και μετα από δεκα χρόνια θα τα ακούμε!! Δεν αλλάζει αυτο! Καλό σου βράδυ!

gregory είπε...

με εκανες να σιγοτραγουδησω...ειδικα ...το να μα αγαπας...ωραια που μας το θυμισες...

νατασσΆκι είπε...

:)))

και για μένα είναι μέσα σε αυτά που άκουγα και ακούω -και θα ακούω για χρόνια ακόμα....
:)

Καλώς σε βρήκα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

Ιφιγένεια.... μόνο τέτοια τραγούδια θα έβαζες!! ήμουν σίγουρη!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Oles ,epiloges Ψυχής.

Ιφιγένεια είπε...

Αθηνά μου ,
νομίζω ότι κάπου τόσα πάνε ...

Δυσκολευτηκα πολύ για να διαλέξω αυτά , πολλά τα αγαπημένα !!!

καλημερες

Ιφιγένεια είπε...

Μπουρμπουληθρα μου ,
εγώ πάντως τάκουγα , τ'ακούω και θα τ'ακούω !!!

Καλημέρες !

Ιφιγένεια είπε...

gregory ,

αφιερωμένο !!

Καλώς ήρθες !!

Ιφιγένεια είπε...

Νατασσάκι ,
έτσι ακριβώς !! Για πάντα !
Χαιρομαι που ακούμε τα ίδια !!!

Καλημέρες !

Ιφιγένεια είπε...

Τρελέ μου ,
είναι πραγματικά τραγούδια που αγαπώ πολύ !! Λένε πολλά !!

Καλημέρες !

Marios είπε...

Καλημέρα,καλό χειμώνα.
Είσαι η πρώτη που έβαλες τον σταθμό μας στο blogg σου.
Για δικό σου λόγο το έβγαλες.Οποτε θελεις μας λες και σου φτιάχνουμε αλλο.
Στο θέμα που έχεις ,μου αρέσουν πολύ Ο Σιδηρόπουλος,Οι Πυξ Λαξ και τα Υπογεια Ρευματα.
Αν και ακούω περισσότερο μουσική από την ξένη δισκογραφία υπάρχουν και κάποια Ελληνικά συγκροτήματα - Τραγουδιστές που μου αρεσαν και μου αρέσουν.

http://www.youtube.com/watch?v=3DXCHa9BYfE

http://www.youtube.com/watch?v=yH66DLxQ3JY&feature=related
παλιο τραγούδι των Πυξ Λαξ σε νεα εκτέλεση Πλιατσικας με Καζούλη.

http://www.youtube.com/watch?v=omNwcgC6g8U

Πολλά τα τραγούδια πάρα πολλά αλλά εδώ μόνο 3.

Ιφιγένεια είπε...

Καλημέρα marie !
Καταρχην σ'ευχαριστώ για τα τραγουδια !
Δευτερον , όπως φαίνεται , to blog μου για μια ακομη είναι "υπο-διαμόρφωση" ... ο σταθμος μάρεσει πολύ . Μολις ετοιμαστεί θα τα πουμε και με mail !

Ιφιγένεια είπε...

"ζαχαρουλίνι.." καλημέρες !!!

Αφού με ξέρεις τωρα !!!!

. είπε...

Μου έκανε εντύπωση ότι αυτά τα τραγούδια, τα τόσο αγαπημένα και σε μένα,έχουν ήδη κλείσει 10ετία! Θα ανήκουν πάντα στα αγαπημένα μου κομμάτια!

Ιφιγένεια είπε...

Καλημέρα ανασαμιά !!

Νομίζω πως κάπου εκεί χρονολογούνται ... μπορεί να κάνω και λάθος .. :( λες ??
Παρόλα αυτά όμως είναι , ηταν και θα είναι υπεροχα κι αγαπημενα !

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αγαπημένα όλα κοριτσάκι,
αλλά το πρώτο, αχ το πρώτο, πολύ πολύ αγαπημένο!

Πέρασαν δέκα χρόνια, κι όμως και είκοσι να περάσουν θα τα ακούμε ευχάριστα, όπως το είπες!

Καλή εβδομάδα φιλενάδα μου,
φιλιά πολλά πολλά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλό μήνα Ιφιγενειουλίνι!!!!

μην ξεχαστείς, το Σάββατο έχουμε γιορτή!!!!!!!!!!!!