Το χταπόδι !



15 σημειώματα:

"ζαχαρούλα.." είπε...

απορώ που τα βρίσκεις όλα αυτά Ιφιγενειουλίνι!!!!!!!!!!!!!!!!

καλημέρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Βρε,
τι είναι ετούτο δω;
Νέα ταινία παιδική με πρωταγωνιστή το χταπόδι και γυρισμένη στη Σαντορίνη;

Πες,πες,πες,
θέλω να το δω.....

ΦΙλί!

Maria Tzirita είπε...

Α, δεν παίζω! Θέλω και τη συνέχεια!!!! Μου θύμισαν τα χταποδάκια τα δικά μου ψαράκια - ήρωες στις ψαροιστορίες μου... Θέλω happy end, κανόνισε! Φιλάκια κοριτσάκι!

Χριστίνα Γεωργαλλή είπε...

Ιφιγένεια πολύ καλό βιντεάκι!! Γέλασα πολύ! Ήθελα κι εγώ τη συνέχεια!

Φιλάκια!

Ιφιγένεια είπε...

Zαχαρουλίνι ,
ας είναι καλα η fanoula si που το έστειλε με mail !!

Ιφιγένεια είπε...

Ομπρελίτσα μου ,
δεν είναι πολύ καλό ?? Το εβλεπα και γέλαγα μόνη μου !

Φιλιά !

Ιφιγένεια είπε...

Μαρία μου ,
ο καθένας ας δώσει το δικό του τέλος .. το σιγουρο είναι πως όλα θα ειναι happy end !

Ιφιγένεια είπε...

Χριστίνα μου ,
κι εγώ περίμενα το τέλος αλλά ...

Καλό απόγευμα !

eirini είπε...

Αχ! μωρέ το καημένο το χταποδάκι!
Η... συνέχεια;;;;;;;
Μην μας κάνεις τέτοια!!!!

Ιφιγένεια ελπίζω να είσαι καλά!!
Φιλάκια!!!!!!!!

faraona είπε...

Χεχεχε!!!
Αυτο ειναι χταποδοαγαπη!!!
Οχι παιζουμε!

φιλι γλυκια μου!

αθηνα είπε...

Kαλημερούδια !!!!
Το ερωτευμένο χταποδάκι -ιππότης που σώζει την καλή του- καταπληκτικό , το τέλος θα το προτιμούσα βέβαια αλλιώς !!
φιλιά από την μακρινή Σάμο!!!!

Ανασαιμιά είπε...

Eίναι τέλειο Ιφιγένεια και έχει και νόημα " Η αγάπη υπερινικά όλα τα εμπόδια" !

Μαρία (Aeraki) είπε...

Μου το είχαν στείλει σε μαιλ!!! ΟΛΑ τα λεφτά.
Πάντως όποιος το έφτιαξε έχει ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΛΗ φαντασία!!!
Φιλάκια Ιφιγένεια μου

Trellos_tou_xoriou είπε...

Κατ'αρχας ,εξαιρετική μουσική, ισάξια ενώς καταπληκτικού βίντεο. Φαντασία . Η ανάσσα την ψυχής
;))

Λίνα είπε...

Απίστευτο!!Γέλασα τόσο πολύ!
Υπέροχο!
:-)