πόσο σε θέλω ..



.

Στίχοι: Γιάννης Σπυρόπουλος, Μπαχ
Μουσική: Τερμίτες
Πρώτη εκτέλεση: Τερμίτες
Άλλες ερμηνείες: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας || Χαρούλα Αλεξίου


Στην άκρη του απείρου, στιγμούλα του ονείρου
σταγόνα που στάζει, πόσο σου μοιάζει
φωτιά και αέρας, κι ο κόσμος φοβέρα
στη νύχτα που ουρλιάζει, πώς σε τρομάζει...

Σου μοιάζει η σελήνη
πού να 'βρω γαλήνη
στον Άδη ανατέλλω
πόσο σε θέλω...
Πόσο σε θέλω..

Κόντρα στους νόμους ερήμου προφήτης...
Σημάδια στην άμμο, που απόψε θα σβήσεις...

Ασπρόμαυρο μέλλον, σκυφτός μετανάστης
στάθμος στο ραδιόφωνο, που πρέπει ν' αλλάξεις
Σου μοιάζει η σελήνη, πού να 'βρω γαλήνη
στον Άδη ανατέλλω, πόσο σε θέλω...

Πόσο σε θέλω...
Πόσο σε θέλω...
Πόσο σε θέλω...

9 σημειώματα:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Παλιό κι αγαπημένο!
Καλό βράδυ!

Flora είπε...

Με έχεις αγγίξει κατάβαθα με αυτό το τραγούδι.
Σε συναυλία του Λαυρέντη στη Χαλκιδική, μερικά χρόνια πριν, ήμουνα κάτω από τη σκηνή, αγκαλιά με άγνωστα παιδιά (15-17 ετών) και χοροπηδάγαμε στους ρυθμούς αυτού του συγκεκριμένου κομματιού!!!
(Ο άντρας μου ήταν πίσω πίσω, κάνοντας πως δεν με ξέρει... χιχι)

Λοιπόν, φιλιά πολλά
Μου έχεις λείψει.
Σου έχω προσκλησούλα για μπλογκοπαίχνιδο!!

eirini είπε...

Μ'αρέσει πολύ, είναι διαχρονικό τραγούδι!
Ιφιγένειά μου, καλώς σε βρίσκω!

το φτυαράτσι είπε...

Αχ πόσο μου αρέσει αυτό το τραγούδι! Την κουλησπέρα μου!!!

Ιφιγένεια είπε...

Ναι , Νικόλα !
Ετσι ακριβώς , παλίο και πολύ πολύ πολύ αγαπημένο !
Εχουμε τα ιδια γούστα !

Καλό βραδυ!

Ιφιγένεια είπε...

Flora ,
νομίζω πως ειναι απο τα καλύτερα τραγουδια που εχουν γραφτεί !!

Κι εγώ θυμαμαι σε συναυλία του Μαχαιρίτσα , να γίνεται ΧΑΜΟΣ μάυτο το κομμάτι !

Ευχαριστώ για την πρόσκληση !

Καλό βράδυ !

Ιφιγένεια είπε...

Καλως ήρθες Ειρήνη !!

Στο αφιερώνω λοιπόν !

Καλό βράδυ

Ιφιγένεια είπε...

Καλως ήρθες φτυαρατσι !!

Θα σου πω απλά πως τις τελευταιες δεκα μέρες εχει κολλήσει το cd στο αυτοκινητο σάυτό το κομμάτι :)

To ακουσαν και οι κόρες μου 3,5 και 5,5 χρονών και όλο αυτό μου ζητάνε !!!

Καλό βράδυ !

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Άλλο ένα πολύ αγαπημένο κομμάτι!

Έχεις πρόσκληση.

Και μια θερμή καλημέρα!
Φιλιά!