Με κάλεσε η "ζαχαρούλα.." και η κόκκινη ομπρέλα σε παιχνίδι ήρθε η ώρα για τις δικές μου αλήθειες.... 7 λέει....
Οι κανόνες είναι οι εξής:
Γράψε 7 αλήθειες για σένα στο blog σου, κάποιες κοινές, κάποιες περίεργες.Κάνε tag 7 άτομα στο τέλος της ανάρτησης βάζοντας τα ονόματα τους και links προς το blog τους.Ειδοποίησε τους ότι του έχεις κάνει tag αφήνοντας σχόλιο στο blog τους


7 αλήθειες λοιπόν

1. Λατρεύω την σοκολάτα (πολύ κοινή αλήθεια , τα 3/4 του κόσμου την λατρεύει :) )


2. Δεν μπορώ ευκολά να πω ΟΧΙ (αυτό πολλές φορές μέχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση...)




3. Αγαπώ ή καλύτερα λατρεύω την οικογένειά μου (γονείς , αδερφια και παιδιά, συζυγο)



4. Μ'αρέσει να μένω μόνη με τον εαυτό μου , να κλεινομαι μεσα σ'αυτόν (εχουμε τόσα πολλά να πούμε... )


5. Μέσα από εδώ εχω βρει ανθρώπους , που χωρις καν να τους εχω ποτέ δει , νομίζω ότι τους ξέρω από χρόνια (σας ευχαριστώ που αφήσατε να σας βρω )



6. Λατρεύω τα λουλούδια (είναι τόσο ήσυχα και τόσο αληθινά όμορφα )


7. Αγαπώ τη θάλασσα (δεν θα μπορουσα να ζήσω σε μέρος μακριά της , θα μπορουσα να καθομαι μέρες ολοκληρες σε μια ησυχη παραλία απλά κοιτάζοντας την ... αν την ακούσεις προσεκτικά έχει τόσα να σου πεί ! )
Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com
Καλώ λοιπόν όποιον δεν έχει πάιξει , να το κάνει άμεσως !!!








Boomp3.com

17 σημειώματα:

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλημέρα και από την σελιδούλα σου!!
Όμορφες, απλές και γλυκές οι αλήθειες σου !! Και εγώ με την σοκολάτα και την οικογένεια έχω ένα ωραίο κόλλημα!! Αιγαιοπελαγίτικα φιλιά σε όλους σας!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Αααα επίσης δεν λέω Οχι εύκολα , καθώς επίσης λατρεύω τα λουλούδια !!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Aλήθειες , Bαθυές αφυπνησεις

"ζαχαρούλα.." είπε...

σας το λέω... μόνο αλήθειες είπε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

1. Αν και ανήκω στο υπόλοιπο 1/4, θα σου έχω κρατημένη μια τεράστια σοκολάτα για όταν συναντηθούμε!
2.Άστο, σκέτο αδιέξοδο... Το έζησα στο πετσί μου, τώρα τελευταία άρχισα δειλά δειλά τα ελαφριά πηδηματάκια στην αντίπερα όχθη... Για τόλμα λίγο! Σκέψου λίγο την Ιφιγένεια και τα παιδιά σου και θα σε βγάλει ο δρόμος από μόνος του...
3.Ναι, έτσι... όλοι μια οικογένεια... Μου έλεγες κάτι στο τηλέφωνο;
4.Το ανακάλυψα σχετικά αργά το σπορ αλλά εγκρίνω και επαυξάνω...
5.Υπέροχο, πράγματι!
6.Ανοίγουμε φυτώριο;
7. Ναι, ναι, ναι (με τη διαφορά ότι μαγεύομαι και από το βουνό!). Αλλά ναι, έχει τόσα να σου πει!

Ένα σπάνιο λουλούδι κι εσύ. Πες μας κι άλλες αλήθειες....

Φιλιά!

faraona είπε...

Ifigenoulaki μου?
εισαι κοριτσι μελι -γαλα κουκλα μου!!!
Θεου χαρα εισαι ματια μου!

καλο σου βραδακι

Flora είπε...

Ιφιγένεια,

μου άρεσαν οι αποκαλύψεις σου. Ξέρεις, κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα με τα όχι. Δεν μπορώ να την πω αυτή τη λέξη, βρε παιδάκι μου. Τι χωσίματα τρώω από αυτή την αδυναμία...

Συμφωνώ και για τη θάλασσα.

Πολλά φιλάκιαααααααααα

eirini είπε...

Το ότι δεν μπορείς να πεις όχι, το βρίσκω πρόβλημα Ιφιγένειά μου! Στο 4 συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Οι ώρες που μένω μόνη μου είναι για μένα οι καλύτερες!
Καλημέρα και καλό μήνα!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!

dromaki είπε...

Διαβάζοντας τις αλήθειες σου χαμογελάω σκεπτόμενη ότι θα μπορούσες νάσαι κόρη μου με τόσα κοινά που έχουμε...
Είσαι ανθρώπινη Ιφιγένεια μου και χαίρομαι που υπάρχουν άτομα σαν και σένα.Μόνο πρόσεχε λίγο με αυτό το 2 για να μπορέσεις να προστατεύσεις λίγο τον εαυτό σου.
Σου στέλνω την αγάπη μου και ένα γλυκό φιλί στο μέτωπο σου.
Καλό βράδυ.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Το έπαιξα και ‘γω έλα να το δεις. Καλό μήνα.

Maria Tzirita είπε...

Εδώ είμαι κι εγώ! Αληθινές οι αλήθειες σου και πραγματικά νιώθω σα να σε ξέρω! Προγραμματίζω σαβ/κο στην Πάτρα, τέλος του μηνός... Ετοιμαστείτε λοιπόν! Φιλάκια!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα!!!!!!!!!

καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roadartist είπε...

Ποποπο..λατρεύω και εγω τη σοκολάτα... Καλημέρα σου!!

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα Ιφιγενεια! Να χαιρεσαι την οικογενεια σου, σε ενα σπιτι διπλα στη θαλασσα με ενα τεραστιο κηπο με λουλουδια, παρεα με διαδικτυακους και μη φιλους σου, τρωγοντας και πινοντας σοκολατα! Ε, δεν νομιζω να πεις οχι;;;!!!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σε όλα υπέροχη σε ρίσκω καλή μου, εκτός από το ότι δεν μπορείς να πεις "όχι" που μου θυμίζεις τον άντρα μου! Αυτό είναι όντως πρόβλημα για σένα την ίδια κυρίως...
Φιλιά

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΚΟριτσάκι μου γλυκό τι κάνεις, όταν έρθεις Θεσσαλονίκη θα σου κάνω εγώ μια σοκολατίνα να γλύφεις τα δάχτυλα σου.

Ανώνυμος είπε...

Σε όλη μου την ζωή αναζητώ την αλήθεια....
όποια και αν είναι...
Γλυκιά, πικρή, όμορφη, άσχημη...

Ένα ξέρω, πως όταν την δω, θέλω να την δω ολο-γυμνη(και αυτό δεν είναι σεξιστικό σχόλιο)!

Η αλήθεια είναι όμως υποκειμενική...
Η υποκειμενικότητα, είναι ένας "μανδύας" που εφηύρε ένας "πανούργος στυλίστας" για να την ντύνει κάθε φορά κατα το δοκούν....

Τα σέβη μου...