Καρναβάλι των μικρών !!


Επιτέλους , εφθάσε η μερα που σχεδόν όλα τα "πατρινά" πιστιρίκια περιμένουν πως και πως !!

Σήμερα είναι η μεγάλη παρέλαση των μικρών !!!

Σήμερα λοιπόν παρελαύνουν μόνο τα πιστιρίκια της πόλης , είτε μαζί με τους γονείς τους , ή και χωρις αυτούς (εμάς δλδ) αλλά υπό την εποπτεία των δασκάλων τους !!
Εχει πολύ πλάκα να βλέπεις παντού μπομπιρές να τρέχουν , να τραγουδάνε , να χορεύουν , να γελάνε !

Το γέλιο τους είναι πηγή ζωής !

Σε δύο ωρίτσες , στις 11.00 , η παρέλαση ξεκινά !!! ( θα την δειξει και η ΕΤ1) !!!!
Λοιπόν κάπου εδώ θα τελειώσω τα "πολλά" που σας είπα γιατί πρέπει να πάω κι εγώ να βάλω την στολή μου !!!! ( ναι , συμμετέχω κι εγώ με τις νεράιδες μου) !!!
Θα σας δείξω φωτογραφίες μετά , εάν θέλετε ...

11 σημειώματα:

rain είπε...

Ακου να δεις τώρα. Μόλις γύρισα από Ακράτα και χθες στα Ψηλά Αλώνια ήταν ο άντρας μου με το μικρό μας μέχρι εγώ να ψοφήσω στα ψώνια στην Αγ. Νικολάου!!! Ααα κάθε χρόνο. Είναι must!Σε φιλώ, ελπίζω να περάσατε καλά σήμερα

Ιφιγένεια είπε...

Ελπίζω ο μικρος να διασκέδασε !! Κι εσύ φυσικά να το ευχαριστήθηκες ! Του χρόνου να σας περιμένω να βγουμε μαζί στην παρέλαση ???? :))

FREE είπε...

ti vtuthikate??

Ιφιγένεια είπε...

Παπαγαλάκια !!!! :)
Την είδες την παρέλαση ?

FREE είπε...

xaxaxa plaka tha eixe!!perimenoume na doume tis fotografies!!nai tin eida!

M-meggie είπε...

Τις νεράϊδες σε παρακαλώ να δούμε ως παπαγαλάκια. Φαντάζομαι θα είναι μούρλια.
Έχω και εγώ τον γιό μου εκεί αλλά είναι κάπως μεγάλος για την παιδική παρέλαση. Φοιτητής.

Καλό σου βράδυ

Ιφιγένεια είπε...

@ νοτα
Ο γιος σου φαντάζομαι θα βγαίνει στην παρέλαση των μεγάλων , σωστά ?? Αλήθεια εχεις έρθει ποτέ καρναβάλι στην Πάτρα ?? :)

Ανώνυμος είπε...

...υποσχέθηκες φωτογραφίες....

Alkmini είπε...

φωτοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
ιφ φωτοοοοο θελουμεεεε
φιλακια και καλη επιτυχια και καλη διασκεδαση και καλη αποκρια.

Ιφιγένεια είπε...

Ok !! :))

M-meggie είπε...

Έχω έρθει Ιφιγένεια αλλά πάνε χρόνια και ο γιός μου δεν νομίζω να είναι στην παρέλαση. Τώρα μεγάλωσε και σοβάρεψε λέει.
Η σειρά σας είναι.